Facebook відмовилася від своїх попередніх планів інтегрувати рекламу в месенджер WhatsApp. Про це пише The Wall Street Journal із посиланням на джерела.
Зазначається, що компанія уже розпустила команду, яка працювала над методами ефективної інтеграції реклами із сервісом, і її напрацювання видалені з коду.
Facebook купила месенджер в 2014році, тоді він був платним. Після покупки компанія скасувала платню за користування WhatsApp. У 2018 році соціальна мережа Facebook розповіла, що в статусах WhatsApp може з'явитися реклам, це мало допомогти сервісу отримати дохід.
Як зазначається, це стало одним з факторів, які змусили засновників WhatsApp покинути Facebook.
Нагадаємо: в травні 2018 року співзасновник месенджера і компанії WhatsApp Ян Кум оголосив про те, що покидає пост генерального директора через розбіжності з Facebook.