З 31 січня цього року одна з найбільших мереж зарядних станцій в Європі, Ionity, змінює тарифоутворення для автовласників. Про це пише AutoEvolution.
Ionity, яка була створена BMW, Daimler, Volkswagen і Ford, має наразі 200 зарядних станцій у 20 країнах. Поки що на станціях користувачі сплачують 8 євро за сеанс зарядки, незалежно від того скільки кВт-годин вони використовують.
З 31 січня користувачам доведеться платити 0,79 євро за кВт-годин.
Наприклад, якщо у людини є Nissan Leaf e + потужністю 62 кВт-годин, вона поки що сплачуватиме8 євро за сеанс зарядки. Станом на 31 січня їй доведеться платити 0,79 євро за кВт/год, що приблизно становить 50 євро. Цієї заправки вистачить на 385 км. За 50 євро в ФРН людина користувач може купити приблизно 35 літрів бензину, залити їх у свій Golf VII 1.4 TSI, потужністю 125 кінських сил і заправки вистачить на 600 км.
Генеральний директор Ionity Майкл Хайєш говорить, що це «економічно життєздатна і прозора структура ціноутворення». Видання додає, що це, скоріше за все, однобока точка зору.
Представники мережі зарядних станцій також нагадали, що для їх клієнтів доступний сервіс підписки, який забезпечує особливі умови.