Ринок смартфонів в Індії вперше перевершив американський в річному вираженні, ставши другим за величиною у світі, досягнувши 158 млн поставок в 2019, що на 7% більше, ніж в 2018. Про це свідчать результати дослідження Counterpoint Market Monitor.
Аналітики пояснюють зростання зі збільшенням продажів апаратів середнього рівня, в яких китайські бренди наполегливо впровадили безліч флагманських функцій і можливостей для задоволення попиту з боку користувачів, які бажають відновити свій перший або другий смартфон. Другим фактором стало активне просування з онлайн-каналах.
За словами аналітиків, доля китайських брендів в 2019 року досягла рекордних 72% у порівнянні з 60% роком раніше.
За підсумками 2019 року частка китайського виробника Xiaomi склала 28%. На другому місці знаходиться Samsung. Частка південнокорейської компанії дорівнює 21%. Третє місце займає Vivo з 16%. У першу п'ятірку також входять Realme і Oppo з 10% і 9% відповідно.
Доля американської Apple склав всього 2%.