Американські ресторани Burger King запустять акцію в честь Дня святого Валентина – відвідувачі ресторанів мережі зможуть обміняти фото своїх колишніх коханих на фірмові бургери на грилі – воппери, йдеться в прес-релізі компанії.
Таким чином мережа закликає тих, в кого не склалися стосунки, «спалити свої спогади на грилі і звільнити своє серце в День Валентина».
В акції візьмуть участь ресторани мережі в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Сан-Франциско і Бостоні. Зазначається, що в Нью-Йорку відвідувачі Burger King зможуть обміняти на бургер не тільки фотографії колишніх, але і їх опудала, одяг і листи.
Burger King запустила святкову роздачу бургерів спільно з продюсерами фільму «Хижі пташки та фантастична Харлі Квінн», за сюжетом головна героїня розійшлася з Джокером і намагається відновити душевну рівновагу після цього – це і стало підставою для концепції акції.
Для жителів інших міст Burger King запустила вікторину в своєму додатку – вірно відповівши на всі питання, любителі бургерів отримають можливість купити воппер за $3. Для цього треба дати як мінімум чотири з п'яти правильних відповідей.
Нагадаємо, Burger King запустив у своїх мережах по всій Європі два веганських бургери зі «штучного м'яса».