«Укргазвидобування» розраховує удвічі збільшити виробництво автогазу

До 2025 року підприємство планує запустити три нових газопереробних заводи

фото ugv.com.ua

Підприємство «Укргазвидобування» до 2025 року планує ввести в експлуатацію три нових газопереробних заводи, наростивши виробництво ЗВГ в два рази, до 350 000 тонн. Про це на конференції LPG Ukraine 2020 повідомив директор управління з переробки газу та газового конденсату Віктор Хруленко, передає enkorr.

В період з 2021 по 2025 роки компанія розраховує ввести в експлуатацію Хрестищенський ГПЗ (потужність 115 000 – 120 000 тонн), Машівський (30 000 тонн) і Солохівському (80 000 тонн). Додатковий приріст 225 000 тонн буде забезпечений в основному за рахунок будівництва нових потужностей.

«Будівництво Хрестищенського ГПЗ має зайняти приблизно 2,5 роки і ми очікуємо випуск першої партії ЗВГ вже в 2023 році», – зазначив Хруленко та додав, що на початку березня буде розкриття пропозицій в межах тендеру на його будівництво.

Комерційний директор «Укргазвидобування» Сергій Федоренко сказав, що проєкт будівництва Хрестищенського ГПЗ було розпочато ще в 2001 році.

«Уже 19 років компанія намагається підняти технологічно простий проект. Це не нафтохімія, чи не космічні кораблі. В основному це питання бюрократії », – підкреслив топ-менеджер.

За його словами, з технічної точки зору Солоха і Машівка простіші проекти.

«По суті там буде застосовуватися модельний метод, грубо кажучи, привезти обладнання, встановити і підключити», – уточнив Сергій Федоренко.

Крім того, в 2020-2022 роках «Укргазвидобування» має намір збільшити ефективність існуючих виробничих потужностей з випуску LPG. Зокрема, компанія планує замінити застаріле обладнання, знизити технологічні витрати, а також провести оптимізацію виробничих і операційних процесів. Від реалізації проектів компанія очікує результат – +20 000 ЗВГ в рік.

За оцінками компанії, додатковий дохід від будівництва, наприклад, Хрестищенського ГПЗ складе до $40 млн на рік.

Нагадаємо: раніше «Укрнафта», «Укртатнафта» і «Укргазвидобування» звернулись в міжвідомчу комісію з міжнародної торгівлі та попросили ввести мита на російське дизельне паливо і скраплений газ в розмірі 8,46% з підвищенням протягом п'яти років до 25,4%.

Експерти «Консалтингової групи А-95» вважають, що впровадження мита на імпорт дизельного палива і зріджений газ російського виробництва викличе зростання цін, послабить конкуренцію на ринку і не вирішить проблем українських нафтопереробних підприємств.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS