Швейцарські виробники шоколаду пропонують безпрецедентне зниження цін, намагаючись підтримати слабкий попит на продукт під час великоднього сезону в той час як покупці надають перевагу скупівлі туалетного паперу та консервів, а не святкових шоколадних кроликів.
Як повідомляє Bloomberg, швейцарська Lindt & Spruengli пропонує знижку у 30% на увесь великодній асортимент. Рітйлери по усій Європі та Північній Америці також вдались до практики знижок до 50%.
У зв’язку із карантинними заходами та втратою доходів та роботи великої кількості людей, покупці зараз зосереджуються на купівлі основних продуктів харчування і уникають марнотратства.
Lindt & Spruengli, найбільший у світі виробник шоколаду преміум-класу, почав постачати великодні продукти роздрібним продавцям ще до того, як спалах коронавірусу був оголошений пандемією. Його магазини зараз стоять закриті, а шоколадні кролики та яйця припадають пилом на полицях через заборону на перевезення. Традиційно на Великдень припадає 15% від загального обсягу продажів компанії. Звісно, виробник перейшов в онлайн, однак це навряд чи дозволить компенсувати потенційні втрати.
Lindt & Sprüngli AG – швейцарська компанія, виробник шоколаду та інших кондитерських виробів, а також фірмова мережа магазинів і кафе по реалізації цієї продукції. Виробничі потужності компанії знаходяться в Швейцарії, Німеччині та Франції. Крім безпосередньо шоколаду, який вважається одним з найбільш якісних у світі, фабрика також випускає шоколадні та інші цукерки, а також деяку іншу кондитерську продукцію. Lindor – найвідоміша продуктова лінійка фабрики, цукерки цієї марки складаються з твердої оболонки і м'якою начинки.