Члени CEO Club Ukraine та їх компанії виділили понад 155 млн грн для боротьби з COVID-19, зокрема, члени закритого бізнес-клубу CEO Club Ukraine – власники та топи середнього та великого бізнесу – внесли до CEO Club Foundation понад 8 млн грн. На зібрані кошти закуплено 15 апаратів ШВЛ, 17 000 захисних костюмів, 25 000 масок та інших засобів для медзакладів. Про це повідомляє пресслужба організації.
Окрім спільних зусиль кожен член CEO Club допомагає ресурсами своїх компаній, власним часом та експертизою. Співвласник та СЕО порту ТІС Андрій Ставніцер організував оперативний антикризовий штаб Одеса VS COVID. Також ТІС виділив 20,5 млн грн до загальнонаціонального фонду протидії коронавірусу та понад 2,5 млн грн на потреби Одеської області, в тому числі на покупку 4 апаратів ШВЛ.
Компанія Meest, акціонером якої є член наглядової ради CEO Club В'ячеслав Лисенко, виділила 20 млн грн на придбання обладнання та засобів захисту від коронавірусу. В'ячеслав Лисенко також організовує поставки засобів захисту та медичного обладнання на замовлення держави, фондів та оперативних штабів.
Команда юридичної компнаії Arzinger, партнеркою якої є учасниця CEO Club Лана Сінічкіна, працює над усіма юридичними та комунікаційними питаннями благодійної ініціативи CEO Club. 7 людей задіяні у комунікації з лікарями, перевірці поставок та підготовці договорів. Команда Лани Сінічкіної ініціювала та створила загальний координаційний центр благодійних ініціатив 20+ фондів для швидкого обміну інформацією щодо поставок, клінік та потреб.
Також юридична команда ініціювала і допомогла розробити закон, яким була введена прискорена процедура виводу на ринок України медикаментів та початку клінічних досліджень з використанням препаратів проти коронавірусу.
Managing Partner в MEGOGO Федір Дроздовський особисто купив апарат ШВЛ і передав у лікарню в Житомирській області. Консолідував зусилля друзів та зібрав $200 000 для сумісної закупки апаратів ШВЛ та засобів захисту для клінік. Компанія MEGOGO відкрила безкоштовний доступ до сотень фільмів і запустила безкоштовний телеканал, що спонукає лишатися вдома, а також транслює проєкт «Всеукраїнська школа онлайн».
Власник «Дніпрохім» Юрій Остапюк взяв на себе забезпечення та допомогу лікарням у Дніпропетровській області.
Засновник Ajax Systems Олександр Конотопський виділив 3 млн грн на закупівлю масок, захисних костюмів та антисептиків для українських лікарень. Частину коштів він направив до фонду CEO Club Ukraine.
WOG Holding, керуючим директором якого є кандидат у члени CEO Club Андрій Пивоварський, приєднався до ініціативи МОЗ і безкоштовно надає паливо для машин швидкої допомоги під час карантину.
General Partner Focus Estate Fund Андрій Козін особисто купив апарат ШВЛ і передав у дев'яту клінічну лікарню.
Компанія «Юрія-Фарм», виконавчим директором якої є член CEO Club Леонід Катрук, передала опорним лікарням інфузійних препаратів, антисептичних засобів і небулайзерів на суму 7,8 млн грн.
Власник групи компаній MTI Володимир Цой передав восьми київським лікарням 250 000 медичних рукавичок.
Партнер WeFund Ventures Павло Барбул постійно допомагає військовим, закриваючи нагальні потреби. Зокрема, особисто передав понад 180 літрів антисептика для підрозділів ССО ЗС України, 300 масок та 3 безконтактні термометри для підрозділів ССО, розвідки та морської піхоти.
СЕО «Шериф» Дмитро Стрижов на час карантину надає всім медикам можливість безкоштовного підключення охорони житла з обладнанням Ajax Systems, його монтажу і користування послугами охорони.
Компанія AgroGeneration, генеральним директором якої є член СЕО Club Сергій Булавін, виділила понад 500 000 грн на забезпечення лікарень Харківської області засобами для лікування COVID-19.
Директорка «Рекламний текстиль» Леся Малюта забезпечила спецодягом медпрацівників Центру охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України, відділення торакальної хірургії Київської міської клінічної лікарні №17 та Тутаївського центру первинної медико-санітарної допомоги.
Власник Mirta Артем Лукашев передав партію мікрохвильових
печей в одну із київських лікарень.
Команда агентства ARENA CS, власницею якого є учасниця CEO Club Яна Матвійчук, приєдналася до волонтерського штабу КМДА та виділила 4 автомобілі з водіями, аби розвозити лікарів з дому до лікарень та назад.
Власник Opti-Taxi Петро Ковтун організував безкоштовну розвозку лікарів на таксі на період карантину в 6 містах: Івано-Франківську, Львові, Чернівцях, Луцьку, Тернополі та Рівному.
Благодійний фонд «Соціальні Ініціативи Бориса Шестопалова і Сергія Чекальського» та група компаній HD-group, співвласником якої є член CEO Club Борис Шестопалов, забезпечили продуктовими наборами, масками, захисними окулярами, дезинфікуючими засобами підопічних літніх людей ГО «За Права пенсіонерів» Запоріжжя, виділили 250 захисних окулярів для обласної інфікційної лікарні та 40 – для Міської лікарні №7 Запоріжжя. Також забезпечили харчуванням лікарів Запорізької інфекційної лікарні, інфрачервоними термометрами – Запорізьку обласну дитячу лікарню та міську дитячу лікарню №5, хлібом – лікарів Чернівецької обласної лікарні.
Фонди Carlsberg виділили близько 13 млн євро на дослідження найефективніших методів боротьби з пандемією. Український офіс компанії, якім керує Євгеній Шевченко, закупив партію захисних костюмів для лікарні Києва та надає допомогу іншим регіонам країни.
Власниця «Еконія» Ірина Варагаш доставляє тисячі літрів води до лікарень та медзакладів, аби підтримати українських лікарів.
Група компаній MOZGI GROUP, співвласницею та СЕО якої є учасниця CEO Club Ірина Горова, на своїх медіа ресурсах ініціювала збір коштів до трьох благодійних фондів – «Життєлюб», Tabletochki та CEO Club Foundation.
CEO Underdog Олексій Купрієнко, партнер креативного агентства TABASCO Олександр Смірнов та Partner CMS Group Ярослав Плошко організували спільну ініціативу «Вірус позитиву», де публікуються перевірені наукові статті і новини на тему пандемії коронавіруса та його поширення у світі. Також TABASCO pro bono розробили серію постерів для інформаційної кампанії МОЗ та Червоного Хреста.
Холдинг «МХП», директором аграрного департаменту якого є член CEO Club Сергій Доброгорський, перерахував 84 млн грн на боротьбу з коронавірусом. З них 55 млн грн – до загальнонаціонального фонду протидії, 15 млн грн – на допомогу Вінницькій області (19 апаратів ШВЛ у комплекті з монітором пацієнта і кисневим концентратором, засоби індивідуального захисту), ще 14 млн грн – для Черкаської (захисні костюми, рукавички, окуляри, 1 000 експрес-тестів, апарати ШВЛ).
Компанія з нерухомості «Стікон» учасниці клубу Жанни Крючкової передала 7 інфузоматів одеським лікарням.
Компанія Henkel Ukraine, президенткою якої є учасниця CEO Club Ніна Домбровська, передала у вісім столичних лікарень засоби для прання, миття, чищення та дезінфекції, а також профінансувала поїздки у таксі для лікарів «Охматдиту» та Київського обласного онкодиспансеру.
Бренди Henkel спільно з Rozetka запускають модель краудфандингу для придбання наборів необхідних продуктів для літніх людей, спільно з мережею EVA здійснюють адресний збір коштів для забезпечення засобами індивідуального захисту для лікарів. Також спрямовують частку вартості з кожної одиниці продукції, проданої упродовж квітня у мережі «Епіцентр», на придбання засобів індивідуального захисту для медичного персоналу.