Оскільки карантин вніс свої корективи в роботу клінік і життя громадян України, зріс попит на дистанційні послуги, зокрема, на телемедицину. З початку карантину більше 200 клієнтів ARX скористалося послугою телемедицини, що в три рази більше, ніж у січні-лютому 2020 року. На даний момент у компанії більше 20 телемедичних консультацій на день і попит на них зростає.
Телемедицина – це дистанційна медична консультація. Сама консультація проходить в телефонному режимі, чаті або по скайп, потім клієнт отримує офіційний консультативний висновок. Після надання послуги представники асистансу обов'язково зв'язуються з застрахованим для отримання зворотного зв'язку і надання медикаментів.
Клієнтам ARX телемедицина доступна з 2017 року, компанія однією з перших запровадила цю послугу. У країнах Західної Європи і США телемедицина давно стала стандартом. І пацієнт має право сам вирішувати, як йому отримати медичну допомогу: відправитися до лікаря особисто або зв'язатися з ним дистанційно (звичайно, якщо мова не йде про екстрених випадках, що вимагають госпіталізації).
«Ми запустили проєкт з телемедицини ще три роки тому, розуміючи світові тренди. Тоді наші партнери, в першу чергу приватні клініки не дуже хотіли розвивати його. Тепер ситуація різко змінилася і ця послуга стане необхідною. Я думаю, що найближчим часом багато клієнтів вимагатимуть прийом у лікаря дистанційно: по телефону, по скайпу і іншим каналам зв'язку. Для того щоб економити час і не наражати себе на небезпеку», – зазначає Андрій Перетяжко, Голова Правління страхової компанії ARX.
На сьогодні послуги телемедеціни від ARX пропонують 35 клінік Києва, Львова, Одеси, Харкова, Миколаєва. Клієнти з інших міст можуть скористатися послугами лікарів брендових клінік і для цього не потрібно їхати за сотні кілометрів.