Засновники платформи «Ліга антитрасту» подали до Антимонопольного комітету заяву щодо змови турецьких компаній Onur та Gocay під час участі в тендері по будівництву автотранспортної магістралі через Дніпро в Запоріжжі вартістю понад 12 млрд грн. Відповідне повідомлення та презентацію доказів опублікувала пресслужба «Ліги антитрасту» на сторінці в Facebook.
«Ми виявили беззаперечні докази того, що дві компанії, приймаючи участь в тендері з очікуваною вартістю 12,3 млрд.грн, узгодили свою поведінку та не конкурували між собою», – йдеться в повідомленні організації.
У повідомленні зазначається, що компанії Onur та Gocay не тільки мають зв’язок через фізичну особу, яка є керівницею однієї компанії та довіреної особою голови правління іншої, а також спільно готувались до тендеру, що підтверджується однаковими метаданим окремих документів, структурними схожостями, одночасним отриманням банківських документів в одному відділенні банку, посвідченням документів у одного нотаріуса тощо.
У «Лізі антитрасту», заснованій колишньою держуповноваженою АМКУ Агією Загребельською, наголошують, що в заяві достатньо доказів, аби розпочати та оперативно провести розслідування та притягнути винних до відповідальності.
На участь в тендері подавали заявки ще чотири українські та іноземні компанії – китайські корпорації China Road and Bridge Corporation та SINOHYDRO Corporation Limited, турецька Limak та українська ТОВ «Еко-буд-трейд».
Однак представники «Укравтодору» відхилили їх кандидатури.
Звернення щодо змови «Онур» та «Гьочай»
Опубликовано Ліга антитрасту Среда, 15 апреля 2020 г.
Як повідомлялось, новий міст у Запоріжжі будуватиме турецька Onur Taahhut Tasimacilik İnsaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Sirketi, яка перемогла в тендері з пропозицією в 11,918 млрд грн.
Відповідно до проекту будівництва – це магістраль безперервного руху довжиною 9,1 км, через обидва рукави річки Дніпро та острів Хортиця. Магістраль складається з шести транспортних розв’язок у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.