Бренд Pampers, який належить компанії Procter&Gamble, вирішив відмовитися від співпраці з телеведучою Регіною Тодоренко після її висловлювання про домашнє насильство стосовно жінок. Про це повідомляється на офіційній російській сторінці бренду в Instagram.
«Ми однаково занепокоєні як словами Регіни Тодоренко, так і спрямованою на неї агресією навіть після публічного вибачення. У поточній ситуації ми не бачимо можливості продовжити співпрацю з Регіною. Частина коштів, спрямованих на рекламну кампанію з її участю, буде передана на підтримку сімей у важкій життєвій ситуації», – йдеться в повідомленні.
Цінності P&G передбачають, що компанія і всі її бренди, включаючи Pampers, виступають «категорично проти» будь-яких проявів насильства, пояснили в P&G.
Напередодні редакція журналу Glamour ухвалила рішення позбавити Регіну Тодоренко звання «Жінка року» за версією видання Glamour.
Крім того, у пресслужбі PepsiCo заявили RNS, що висловлювання Тодоренко про домашнє насильство не відповідають цінностям компанії, про подальші кроки PepsiCo у зв'язку з цим буде оголошено додатково.
Нагадаємо: телеведуча Тодоренко, зірка програми «Орел и решка», неодноразово досить жорстко висловлювалася про жінок, що стали жертвами домашнього насильства, заявляючи, що жінка в цьому зазвичай сама винна:
«А що ти зробила для того, щоб він тебе не бив?» – заявляє вона на одному з відео, викладеному в соцмережу. Після того, як серед громадськості розгорівся скандал, Тодоренко вибачилася за свої слова, однак резонанс у суспільстві триває.