Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Онлайн-шоу відбудеться 3–4 червня 2020 року

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу.

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму оголошує оновлену програму події. Зокрема, у ній приділено увагу темам, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нових викликів та реалій.

Один із найочікуваніших форматів Першого маркетингового онлайн-шоу – talks. Галузеві дискусії будуть на такі теми:

Joe MacLeod, засновник компанії andEnd, автор бестселера «Ends» (Лондон) проведе майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта».

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії» проведе Філіп Гузенюк, автор проекту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)

Повна ​​програма Українського маркетинг-форуму 2020 доступна за посиланням: https://bit.ly/3gvuCGj.

В інтерактивному просторі 13-го УМФ кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями, ідеями та емоціями. Два активних дні, три ефірних потоки, 13 секцій, більше 80 яскравих спікерів, спілкування у професійній маркетинг-спільноті, розіграші, квести, майстер-класи, спеціальні “кабінети” і гучна вечірка live у віртуальній реальності ZMeet. Для технічного забезпечення події залучені телевізійні режисери, гейміфікатори, творці платформ і технічні фахівці.

Перше маркетингове онлайн-шоу відбудеться 3–4 червня 2020. Придбані квитки конвертуються у VIP-квитки нового шоу, на сайті форуму триває продаж квитків: https://bit.ly/2M3FvRi.

Партнерами шоу стали Univest Advertising Production, “ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА”, razom communications, 42 Agency, StarLight Media, Rider.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS