Як скласти іспит на кризу й не дати компанії впасти на дно

А також успішно управляти змінами в новій бізнес-реальності

Ми разом прожили стадії прийняття неминучого – від заперечення і гніву до прийняття. Ми не знаємо, що станеться з нами через півроку або навіть через місяць. Майбутнє ніде не зафіксовано – воно залежить від того вибору, який ми робимо сьогодні. Своїм вибором сьогодні ми формуємо успішне майбутнє бізнесу – адаптуючи команду до гнучких і мобільних форм роботи.

Люди – це основний капітал будь-якої компанії, драйвери змін і енергії. Саме цей підхід став ключовим в бізнес-конференції PEOPLE MANAGEMENT 8, яка 27 травня 2020 відбулася в онлайн-форматі з усіма переваги живого івенту.

У програмі конференції взяли участь 20 експертів з різних галузей бізнесу. Ми зібрали на одній площадці тих, хто говорить тільки правду. Це експерти без чудо-таблетки і чарівної палички. Кожен учасник конференції впізнав себе, перебуваючи по той бік екрану, і отримав цінну мотивацію, щоб робити бізнес по-новому. Нова інформація – це нові ідеї. А нові ідеї – це можливість вивести бізнес на якісно новий рівень навіть в умовах постійних змін!

Учасники онлайн-конференції отримали якісний контент виступів спікерів, відверту і інформативну експертну дискусію, бліц-опитування про уроки кризи від топ-менеджерів компаній. Кожен учасник міг поставити питання спікерам, обговорити інсайти з колегами – і головне змінити стрес на натхнення, щоб вже на наступний день впровадити нові знання у своїй компанії.


КЛЮЧОВІ ТЕЗИ СПІКЕРІВ PEOPLE MANAGEMENT 8

Андрій Длігач, футуролог, СЕО Advanter group, д. е. н., професор KSE, LvBS у своєму виступі на тему «Футуродевелопмент. Від «людських ресурсів» до со-діянню – технології управління майбутнього» озвучив ключові тези:


Олександр Кучеренко, Директор з питань сталого розвитку ДТЕК в темі «Майбутнє, яке ми самі створюємо. Новий HR-профіль» акцентував увагу на 4-х ключових компетенціях нового HR-профілю:


Ірина Гевель, Голова Правління СК «Альфа Страхування» в темі «Гнучке управління командами і проектами» відверто розповіла, чому їм вдалося перевести 100% співробітників на віддалений формат всього за 3 дні і без збоїв для компанії і клієнтів, які отримували послуги 24/7:


Анна Власова, засновник Школи HRM вказала на 5 головних факторів у виступі на тему: «Криза лідерських компетенцій: як керувати командою, щоб не втратити компанію»


Андрій Бурлуцький, strategic marketing manager SMART business точно зазначив у своєму практичному спічі «Як удосконалити роботу команди в нових умовах: Agile-стиль, digital-лідерство, гнучке управління змінами»:


Ваче Давтян, зберігач щастя в трьох компаніях, бізнес-консультант, засновник «Школи розвитку лідерів LeaderWay» в АНТИвигоряння в кризу, розповів про інструменти гнучкої роботи без стресу, ТОП-5 тез його доповіді:


Тетяна Лукинюк, СЕО Red Bull, презентувала тему «Комунікаційні стратегії-2020» і зазначила, що слід зробити для апдейта комунікації з внутрішнім і завнішнім клієнтом в новій бізнес-реальності:

  1. зустрічатися з реальністю і адекватно пояснювати те, що відбувається в компанії;
  2. доступно і докладно малювати, яке належить майбутнє, на чому фокусується команда наступного тижня, наступного місяця;
  3. облаштовувати внутрішньокомандні активності: залучати співробітників, щоб вони відчували, що навіть на відстані, вони в команді, і в будь-який момент можна звернутися з питанням, за допомогою.

Наталя Кадя, партнер юридичної компанії Danevych.Law, експерт з нейроменеджменту, в темі «Work of future. Як андроритми змінили алгоритми і тепер впливають на успіх вашої компанії» зазначила:

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «ЛІДЕРСТВО 2020: НОВІ РОЛІ, ЗАВДАННЯ, СТРАТЕГІЇ»

Про нових компетенцій бізнес-управлінців, які хочуть побудувати ефективну команду, відверто розповіли в рамках панельної дискусії:

Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB (Develop Your Business), Рената Чучмай, старшии віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe, Володимир Мудрий, Член Правління ОТР банку, Анна Власова, засновник і СЕО Школи HRM, Анастасія Владычинская, експерт №1 з організації сервісу та сервіс-орієнтованої стратегії, Тимур Бондарєв, керуючий партнер Arzinger.

ТОП-10 ключових тез, що пролунали у відвертій дискусії експертів:

БЛІЦ «НА МЕЖІ»

7 експертів, 7 топ-менеджерів компаній, дали короткі відповіді про ключових уроках кризи, стратегіях і тренди нового поведінки лідерів, від яких безпосередньо залежить життєдіяльність компанії.

Кожен учасник бліцу поділився своїм баченням, на чому зосереджений бізнес-фокус їх компаній сьогодні, які уроки кризи вони візьмуть з собою у майбутнє і чому вони сьогодні віддають перевагу: довірі або дисципліни, швидкому або сталого розвитку, прокачування софт або хард-скілів у співробітників.

5 найбільш значущих тез спікерів бліцу:

Так як ми обіцяли онлайн-конференцію з усіма перевагами живого івенту, під час кава-пауз та обіду ми запропонували учасників відпочити від потоку насиченого контенту і послухати цінні #ешьпейхудей-рекомендації відомого лікаря-дієтолога, ендокринолога Наталії Самойленко, засновника клініки дієтології Самійленка, а також – побачити огляд книжкових бізнес-бестселерів від книжкового партнера Kniga.BIZ і відповісти на питання інтелектуальної бізнес-вікторини.

Це лише невелика частина всього контенту 6-годинного динамічного івенту.

Якщо ви хочете отримати цінний практичний контент від топ-менеджерів провідних компаній, дізнатися детальніше про нових компетенцій, стратегії та інструменти впровадження гнучких форматів роботи і навчання в рамках PEOPLE MANAGEMENT 8, можете придбати якісний відеозапис всіх виступів спікерів, дискусійної панелі, бліцу «На межі» і консультації лікаря-дієтолога.

Залишайте свої заявки на відеозапис усіх виступів РМ8 за посиланням: http://bit.do/fFMXN

Практичний контент PEOPLE MANAGEMENT 8 – можливість сьогодні осмислити справжні причини вашого успіху і знайти способи примножити успіх у новій бізнес-реальності!

Організатор конференції: KA Group premium business events, імпортер світового інтелекту, оператор бізнес-івентів преміум класу

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS