Inditex SA оголосила про свої плани інвестувати 900 млн євро (1 млрд) на рік до 2022 року для розширення галузі е-комерції та мережі магазинів, навіть незважіючи на те, що пандемія коронавірусу затьмарює перспективи роздрібної торгівлі одягом. Про це повідомляє Bloomberg.
Власник Zara розраховує отримати понад чверть своїх продажів через інтернет до 2022 року після того, як зростання онлайн-доходів допомогли знизити 44% -е падіння продажів в першому кварталі цього року. Inditex відклала розподіл спеціальних бонусних дивідендів, повідомивши про свої перші квартальні збитки після того, як стала публічною компанією два десятиліття тому.
Після того, як блокування у зв’язку з пандемією коронавірусу привело до закриття майже 90% магазинів Inditex в квітні, компанія наразі шукає можливості випередити своїх конкурентів і збільшити свою частку ринку в світі.
Акції компанії зафіксували зниження ціни на 2,2%. За останній місяць їх вартість підскочила на 9%.
Inditex розкрила свій план ще до появи будь-яких ознак відновлення фізичних запасів. Загальна виручка в травні впала на 51%, а в перші дні червня – на 34% без урахування валютних коливань.
Онлайн-продажі виявилися порятунком для рітейлерів. У квітні електронна комерція майже подвоїлася.