Тренди е-commerce: 17% покупців замовляють товари в транспорті, 43% - на роботі

Цієї весни українці найбільше купували одяг, смартфони та ПК

фото pixabay.com

Навесні 2020 можливість здійснювати купівлі не виходячи з дому стала ключовою для багатьох. При цьому виграли як покупці, так і продавці. Для бізнесів і приватників важливу роль зіграли онлайн-майданчики, для одних ставши єдиною можливістю продовжувати свій бізнес в умовах карантину, для інших – джерелом додаткового доходу. Підйом на ринку онлайн-торгівлі підтверджують і дані OLX: кількість активних користувачів платформи з березня по травень зросла на 6%.

Як показує дослідження від Factum Group Ukraine та OLX, новим товарам надають перевагу 54% респондентів, 44% – купують як нові, так і вживані. Тільки вживані вибирають усього 2%.

Навесні найпопулярнішими товарами, за даними OLX, виявилися одяг і взуття – їх придбали понад 116 000 разів. На другому місці – комп'ютери – 59 500 доставок, не відстають і телефони – 52 000. Потрібним виявилося спорядження для спорту та відпочинку – 47 500 купівель. Закривають топ-5 автозапчастини – 34 900.

Для замовлення товарів у мережі використовують у середньому 2 пристрої, при цьому 58% покупців комбінують стаціонарні та мобільні. Найчастіше використовують мобільний додаток у смартфоні – у 62% випадків. Не встановлювати додаткові програми, а купувати через браузер телефону подобається 49% респондентів. Приблизно стільки ж купують товари за допомогою ноутбука – 48%.

Відсутність прив'язки до місця знаходження магазину дозволяє здійснювати купівлі буквально звідусіль – так, 17% респондентів роблять це в транспорті, 43% – на роботі. При цьому майже всім опитаним (94%) зручно купувати онлайн удома. Обмежень за часом теж немає, тому респонденти загалом (92%) купують товари як у будні, так і у вихідні. Якщо ж виділити найбільш «шопінгові» дні тижня, на першому місці, за даними OLX, виявиться середа (16% купівель), трохи менше припадає на вівторок і понеділок. Найменше товарів залишають продавців у неділю – 12%.

Інтернет-продавці в середньому спеціалізуються на одній категорії товарів. Навесні цього року, за даними OLX, бізнес-користувачі найчастіше продавали одяг і взуття – 1,8 млн оголошень, дитячий одяг – 1,1 млн, і автозапчастини – 577 700. Дитяче взуття також серед найпопулярніших речей для торгівлі – 486 100 пропозицій за 3 місяці. На п'ятому місці опинилися товари з категорії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS