Google почне платити окремим засоби масової інформації, які будуть представлені в новинній службі, що буде випущена цього року. Як повідомляє Bloomberg, це є серйозною зміною в бізнесі для пошукової системи після багаторічного тиску з боку медіа-компаній і регуляторів.
Ліцензійні угоди почнуться в трьох країнах. До того ж, наразі Google веде переговори з видавцями новин ще в шести.
Бред Бендер, віце-президент Google, розповів, що компанія буде платити за «високоякісний контент». Однак компанія не розкрила фінансові умови або коли нова служба буде запущена. Сервіс буде відображати статті від обраних видавців у опціях агрегації новин – Новини Google і Discover.
Як відомо, протягом багатьох років медіа-організації критикували Google та інші інтернет-платформи за їх обробку новинних статей і контроль над цифровою рекламою. Новий сервіс Google буде запущений в Німеччині, Австралії і Бразилії, трьох країнах, де компанія зіткнулася зі скаргами на конкуренцію.
Facebook, головний конкурент Google в області цифрової реклами, також зробив кроки, щоб відповісти на критику з боку видавців. У жовтні компанія заявила, що почне платити видавцям, які з'являтимуться в розділі новин у соціальній мережі.