Агентство Reuters має намір ввести платну підписку на більшу частину матеріалів - ЗМІ

Reuters стане одним з останніх безкоштовних новинних сервісів, які переходять на платну підписку

фото Reuters

Інформагентство Reuters планує ввести pаywall (платну підписку) на значну частину своїх статей – про це компанія повідомила своїм співробітникам, пише vc.ru з посиланням на The Information.

Компанія анонсувала зміни в червні 2020 року, уточнює The Information. До лютого 2021 року агентство планує зробити платним доступ до статей на певні теми, наприклад, про енергетику, сталий розвиток, а також до розділу Breaking Views.

Агентство також має намір поміняти дизайн головної сторінки, щоб зробити виднішою рекламу, уточнює видання. Представник видання не відповів на запит The Information.

Reuters стане одним з останніх безкоштовних новинних сервісів, які почнуть використовувати бізнес-модель підписки, вказує видання. Це знак, що новинна індустрія перестала покладатися тільки на доходи від реклами.

У 2018 році пейволл став використовувати найближчий конкурент Reuters – Bloomberg, за останні кілька років більша частина великих газет і журналів ввела платну підписку, зазначає The Information.

New York Times ввела платну підписку на сайті в березні 2011 року. За даними видання, наприкінці березня 2020 року в неї було 5 млн цифрових передплатників, з них 3,9 млн платили за новини, 1,1 млн – за додатки. У січні-березні виручка компанії від підписки виросла на 5,4%, до $285,4 млн.

Раywall – система, коли доступ до контенту надається тільки після оплати повної вартості підписки. Існують різні варіанти платного доступу: в деяких випадках за плату доступні лише вибрані матеріали, а у деяких сайтів відсоток платного контенту ресурсу доходить до 100%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS