За перші 6 місяців 2020 року компанія Nova Poshta Moldova доставила у 2,5 більше посилок та вантажів, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Драйверами росту стали зростання кількості покупок в інтернет-магазинах та залучення нових бізнес-клієнтів», – йдеться у повідомленні.
«Одним із ключових сегментів для нас є e-commerce. Наша задача – створити ефективну логістичну структуру, яка сприятиме розвитку ринку онлайн-покупок. Тому ми зосередились на надійній та швидкій доставці товарів у будь-який куточок країни. Як результат – кількість нових бізнес-клієнтів збільшилась у 2,5 раза за 6 місяців 2020 року», – заявив CEO Nova Poshta Moldova Михайло Поповіч.
Зазначається, що третину від усіх посилок займає доставка міжнародних відправлень по Молдові. За 6 місяців 2020 року їх кількість збільшилась у 15 разів, ніж за аналогічний період минулого року.
Згідно з повідомленням, найбільше зросла кількість посилок з України та складає понад 35% від усіх міжнародних відправлень. Одними із факторів такого стрибка стала активізація співпраці з магазином Rozetka та початок карантину. Закриття міжнародних кордонів та заборона приватних перевезень з Молдови до України та з України до Молдови простимулювали попит в онлайн-магазинах. Найбільше з України до Молдови прямують товари з магазину Rozetka, медичне обладнання, інструменти, техніка та косметика.
Раніше повідомлялося, що «Нова Пошта» в Україні за перше півріччя збільшила доставку посилок на 32%.