Європейська комісія почала поглиблену перевірку угоди з купівлі американською Google виробника фітнес-браслетів Fitbit Inc, передає Інтерфакс.
Google оголосила про угоду обсягом $2,1 млрд в листопаді 2019 року. Компанія планує за рахунок покупки Fitbit збільшити частку на ринку переносних пристроїв, а також в сегменті медичних даних.
Плани Google, однак, викликали негативну реакцію організацій, що займаються захистом приватної інформації і прав споживачів. Вони висловили побоювання, що Google буде включати дані про здоров'я людей, що використовують фітнес-браслети, в персональні профілі, які створюються компанією на основі інформації з інших її сервісів, включаючи пошук і електронну пошту.
Google, в свою чергу, пообіцяла, що не використовуватиме дані з браслетів Fitbit з метою реклами.
В Єврокомісії, однак, вважали, що цих запевнень недостатньо, щоб захистити конкуренцію в секторі, і почали поглиблену перевірку угоди. Головне, що хвилює регулятора, це те, чи зможе доступ до медичних даних посилити позиції Google на ринку онлайн-реклами.
Єврокомісія оцінить, які наслідки угода може мати для ринку цифрових медичних даних і конкуруючих з Fitbit виробників фітнес-браслетів, що використовують операційну систему Android від Google, йдеться в заяві регулятора.
Єврокомісія повідомила, що винесе рішення у цій справі 9 грудня.
У червні Австралійська комісія з конкуренції і споживання заявляла, що, на її думку, угода може погіршити конкуренцію як в сфері цифрових медичних послуг, так і на ринку переносних пристроїв, а також ще більше зміцнити позиції Google на ринку онлайн-реклами.