Єврокомісія призупинила угоду Google з купівлі Fitbit за $2,1 млрд і почала розслідування

Регулятор вважає, що угода може погіршити конкуренцію в сфері онлайн-реклами

фото www.fitbit.com

Європейська комісія почала поглиблену перевірку угоди з купівлі американською Google виробника фітнес-браслетів Fitbit Inc, передає Інтерфакс.

Google оголосила про угоду обсягом $2,1 млрд в листопаді 2019 року. Компанія планує за рахунок покупки Fitbit збільшити частку на ринку переносних пристроїв, а також в сегменті медичних даних.

Плани Google, однак, викликали негативну реакцію організацій, що займаються захистом приватної інформації і прав споживачів. Вони висловили побоювання, що Google буде включати дані про здоров'я людей, що використовують фітнес-браслети, в персональні профілі, які створюються компанією на основі інформації з інших її сервісів, включаючи пошук і електронну пошту.

Google, в свою чергу, пообіцяла, що не використовуватиме дані з браслетів Fitbit з метою реклами.

В Єврокомісії, однак, вважали, що цих запевнень недостатньо, щоб захистити конкуренцію в секторі, і почали поглиблену перевірку угоди. Головне, що хвилює регулятора, це те, чи зможе доступ до медичних даних посилити позиції Google на ринку онлайн-реклами.

Єврокомісія оцінить, які наслідки угода може мати для ринку цифрових медичних даних і конкуруючих з Fitbit виробників фітнес-браслетів, що використовують операційну систему Android від Google, йдеться в заяві регулятора.

Єврокомісія повідомила, що винесе рішення у цій справі 9 грудня.

У червні Австралійська комісія з конкуренції і споживання заявляла, що, на її думку, угода може погіршити конкуренцію як в сфері цифрових медичних послуг, так і на ринку переносних пристроїв, а також ще більше зміцнити позиції Google на ринку онлайн-реклами.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS