Apple подала заперечення проти реєстрації товарного знака у вигляді груші

Компанія вважає, що цей знак схожий на її логотип і може ввести в оману

theverge.com

Американська компанія Apple подала заперечення проти реєстрації товарного знака у вигляді груші, який має намір зареєструвати сервіс Prepear, передає The Verge.

Сервіс працює в напрямку зберігання рецептів і створення індивідуальних планів харчування. Компанія стверджує, що логотип у вигляді груші з пелюсткою з правого боку нагадує логотип самої Apple. Це вводить в оману споживачів і «розмиває товарний знак»: вони можуть вирішити, що під логотипом Prepear пропонуються товари і послуги Apple, що порушує закон Ленхема, йдеться в позові.

«Знаки Apple настільки відомі і миттєво впізнавані, що схожість логотипів затьмарить будь-які відмінності і змусить звичайного споживача повірити, що додаток пов'язаний з Apple або підтримується компанією», – йдеться в позові.

Також в заяві Apple вказано, що вона пропонує «ідентичні і/або тісно пов'язані товари і послуги» та «послуги, пов'язані з комп'ютерним програмним забезпеченням, а також з охороною здоров'я, харчуванням і соцмережами». Додаток з планування харчування знаходиться «в природній зоні розширення» логотипу Apple.

Співзасновник компанії Prepear Рассел Монсон запустив петицію «Врятуйте грушу від Apple!», під якою на момент написання замітки було більше 24 000 підписів. Він пише, що Prepear – це малий бізнес з п'ятьма співробітниками, який не може собі дозволити тривалі судові суперечки з компанією розміром з Apple. Apple наразі не відповіла на запит видання.

Нагадаємо, Китайська Xiao-i подала позов проти Apple на майже $1,5 млрд – компанія обвинувачує американського техногіганта в порушенні патентних прав.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS