Під мікроскопом: «Дарниця» запускає ZOOM екскурсії на виробництво

Екскурсії планують проводити раз на тиждень, для участі достатньо лише зареєструватися на сайті та у визначений час приєднатися до прямої трансляції

У серпні стартує інноваційний проєкт онлайн екскурсій на виробництво фармацевтичної компанії «Дарниця» з використанням платформи ZOOM. Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Дарниця» оновлює формат екскурсійної програми, щоб відповідати вимогам часу. Учасники зможуть на власні очі в режимі реального часу побачити найбільше в Україні виробництво лікарських засобів і при цьому дотримуватися соціального дистанціювання, виключити будь-які ризики й витрачання часу на поїздку.

Під час екскурсії «Дарницею» можна буде побачити, як відбувається запаювання ампул і контроль їхньої герметичності. Екскурсовод розповість про особливості виробництва, покаже спеціальні зони – «чисті приміщення» та пояснить, яка вода може використовуватися для медичних засобів.

«Ми розпочали регулярні екскурсії на наше виробництво минулої осені. За цей час «Дарницю» встигли відвідати понад 500 людей і ми мали чергу на екскурсії на пів року наперед. Тому, коли проєкт вимушено зупинився через запровадження карантину, ми почали відчувати необхідність у спілкуванні з нашими гостями – учнями та студентами, лікарями та фармацевтами, і всіма, хто цікавиться тим, як виробляються ліки. В «Дарниці» сучасне високотехнологічне виробництво, автоматизовані процеси, ряд операцій виконують роботи. Це варте того, щоб один раз побачити та пишатися українською фармацевтикою», – розповів генеральний директор «Дарниці» Андрій Обрізан.

Учасникам доступні усі переваги екскурсії – у режимі реального часу вони можуть ставити екскурсоводу запитання в чаті та спостерігати виробничі процеси, які були недоступні під час офлайн екскурсії через обмеження, які накладають особливості фармацевтичного виробництва.

Аби отримати посилання на онлайн-стрім по «Дарниці», необхідно зареєструватися на сайті. У відповідь на реєстрацію користувач отримає підтвердження та посилання на трансляцію. У визначений час достатньо приєднатися до прямого включення та дивитись на процес створення ліків онлайн з будь-якої точки світу.

Екскурсії планують проводити раз на тиждень. На відміну від офлайнової практики, новий формат не має обмежень щодо віку учасників та чисельності групи.

Раніше повідомлялося, що фармацевтична компанія «Дарниця» спрямувала на благодійність понад 7,1 млн грн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS