Facebook розкритикувала Apple через комісію в розмірі 30% для розробників iOS-додатків, пише Bloomberg.
14 серпня 2020 року соцмережа запустила в 20 країнах сервіс платних онлайн-заходів, за допомогою якого підприємці можуть продавати користувачам доступ до відео, наприклад, занять йогою або семінарів, вказує агентство.
Apple відмовилася скасувати комісію в розмірі 30% для платежів усередині iOS-додатків і не дозволила Facebook використовувати власний платіжний сервіс, заявила соцмережа.
Google також відмовилася скасовувати комісію, але дозволила Facebook використовувати платіжний сервіс, розповіла агентству керівник програми Facebook Фіджі Сімо.
«Всі ІТ-компанії повинні допомагати малому бізнесу відновлюватися після пандемії. Ми сподіваємося, що в кінцевому підсумку Apple підтримає нас», – підкреслила Сімо, додавши, що в новому сервісі Facebook не буде брати комісію з підприємців.
Apple бере комісію при купівлі цифрових продуктів, але, наприклад, не застосовує її при оплаті персональних занять або спільних поїздок, нагадує Bloomberg. На тлі пандемії багато індивідуальних підприємців пішли в онлайн, і Apple дозволила їм брати плату через власний платіжний сервіс, через це нею зацікавилися антимонопольні служби, відзначає агентство.
Глава Facebook Марк Цукерберг анонсував сервіс платних онлайн-заходів у квітні 2020 року. Зараз він дозволяє брати гроші за реєстрацію на захід, а в майбутньому може бути розширений за рахунок відеоконференцій Rooms і Instagram, вказує Bloomberg.
На початку серпня Facebook розкритикувала правила App Store, через які соцмережі довелося випустити ігровий сервіс Facebook Gaming з усіченому вигляді.
Apple вимагала прибрати з програми вбудовані ігри – користувачі Android-пристроїв отримали більше можливостей, ніж власники iOS-пристроїв, зазначали в Facebook.
В середині серпня розробник гри Fortnite, Epic Games подав позов до Apple. Компанія видалила її додаток з App Store після того як Epic Games додала можливість покупок в обхід Apple.
За матеріалами vc.ru