Президент США Дональд Трамп витратив на рекламу в Google, YouTube та інших майданчиках понад $64 млн з травня 2018 року. Він побив рекорд колишнього мера Нью-Йорка Майкла Блумберга, який витратив $62,2 млн.
За даними сайту Google Transparency Report, основні витрати команди Трампа на інтернет припали на рекламу в Google, YouTube і суміжних платформах. З 31 травня 2018 року «Комітет Трампа «Знову зробити Америку великою» і його передвиборчий штаб «Дональд Трамп – в президенти» витратили $37,23 млн і $27,49 млн відповідно.
Організації, що представляють кандидата в президенти США від Демократичної партії Джозефа Байдена «Байден – в президенти» і «Фонд перемоги Байдена» – витратили на рекламу на цих платформах загалом $32,58 млн.
У зв'язку з цим агентство Bloomberg відзначає, що передвиборний штаб Трампа використовує успішний досвід політичної реклами в інтернеті під час кампанії 2016 року. Зараз його штаб закуповує рекламу на YouTube, в тому числі на період безпосередньо перед 3 листопада, коли відбудеться голосування.
На Facebook в цьому році Трамп витратив уже $52,5 млн, нагадує видання. Витрати Байдена склали $46 млн.
На загальних виборах у США будуть обрані президент і віце-президент, 35 сенаторів, всі 435 членів палати представників, 13 губернаторів і місцеві органи влади.
Як повідомлялося, Байден і демократи зібрали на свою кампанію рекордні $350 млн у серпні, хоча остаточна сума може виявитись ще більшою.