Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про партнерство з Luxottica, виробником Ray Ban. Як повідомляє CNBC, компанії спільно вироблятимуть розумні окуляри.
«Провівши час з їхньою командою і відвідавши їхній завод, я зрозумів, що вони для нас правильний партнер, який допоможе об'єднати найкращі технології з найкращими окулярами», – сказав гендиректор Facebook Марк Цукерберг.
Як відомо, Facebook вже кілька років працює над окулярами доповненої реальності. Однак у зв’язку з певними технічними труднощами, вона була змушена звернутися за підтримкою.
Джерела розповіли, що проект отримав внутрішню кодову назву Orion, його мета полягає у тому, щоб окуляри замінили смартфони. За планами, вони мають дозволити користувачам приймати дзвінки, бачити інформацію на невеликому дисплеї і ділитися своїм баченням ситуації наживо зі своїми друзями в соціальних мережах.
Назва продукту, характеристики, можливості програмного забезпечення, ціни та інші подробиці будуть опубліковані ближче до запуску в 2021 році.
Facebook демонструє свій апетит до бізнесу в області віртуальної і доповненої реальності з моменту придбання «піонера» в галузі віртуальної реальності Oculus VR за $2 млрд в 2014 році. У травні минулого року Facebook представила свої ігрові окуляри з доповненою реальністю Oculus Rift S, доступні за $399 доларів. За минулі роки компанія представила різні версії окулярів Oculus VR.
Luxottica є материнською компанією Ray-Ban, Oakley і інших брендів сонцезахисних окулярів. До цього компанія також експериментувала з цією технологією, співпрацюючи з Google в 2014 році для проектування, розробки і поширення пристроїв Google Glass.
Нагадаємо: минулого року найбільший у світі виробник окулярів Luxottica оголосила, що купує голландського роздрібного торговця оптикою GrandVision за $8 млрд для розширення своєї глобальної роздрібної мережі.