Alibaba показала свою розумну цифрову фабрику, яку приховувала три роки

Нові виробничі потужності націлені на виробників одягу

фото www.flickr.com/photos/190187907@N03/50349973413

Найбільша китайська корпорація Alibaba Group Holding представила свою «розумну» підключену фабрику, яку вона приховувала останні три роки на околиці свого рідного міста Ханчжоу. Як повідомляє Bloomberg, виробничі потужності під назвою Xunxi націлені на виробників одягу.

Агентство повідомляє, що фабрика насправді працювала протягом останніх трьох років і виготовляла одяг на замовлення продавців з маркетплейсів Taobao і Tmall, які належать  Alibaba.

Нова фабрика пропонує виробникам аналітику даних і внутрішні технології, щоб вони могли налаштовувати фабрики відповідно до споживчого попиту.

«Це дозволяє традиційним виробникам підвищувати рентабельність і скорочувати обсяги запасів, зберігаючи при цьому можливість задовольнити ці потреби в персоналізації, – сказав Ален Ву, головний виконавчий директор Xunxi Digital Technology Co., дочірньої компанії Alibaba.

Цехи фабрики обладнані машинами для розкрою, швейними машинами і конвеєрами, за якими можна стежити віддалено за допомогою смартфона.

Xunxi – що означає «швидкий носоріг» – це плід того, що засновник мільярдера Джек Ма назвав «новим виробництвом» в 2016 році. Це тісно пов'язано зі стратегією «нової роздрібної торгівлі» Alibaba, яка передбачає злиття оффлайн і онлайн-покупок.

У той час як в КНР розташовані одні з найсучасніших заводів в світі, які виробляють все, від iPhone до електромобілів, більш дрібні виробники щосили намагаються пристосуватися до мінливих потреб споживачів в умовах сповільнення економіки. За відправну точку Alibaba взяла одяг, але в кінцевому підсумку компанія має на меті допомогти більшій кількості виробників аналізувати дані, автоматизувати логістику і підтримувати своєчасні запаси.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS