Венесуела заховала свій найбільший супертанкер під прапор РФ

Ayacucho спочатку змінив назву на «Максим Горький», а потім і прапор. Експерти припускають, що це було зроблено, щоб танкер зміг знайти страховика

фото www.vesselfinder.com/

Найбільший супертанкер Венесуели перейшов під російський прапор. Про це повідомляє «РБК» із посиланням на базу даних по морським суднам Equasis.

Видання наголошує, що з понад 800 суден, які коли-небудь ходили під прапором Венесуели, є лише епізодичні приклади переходу в іншу юрисдикцію – Ліберії або Панами.

Супертанкер дедвейтом 320 000 тонн раніше називався Ayacucho («Аякучо») в травні 2020 року змінив ім'я на «Максим Горький». З червня судно перереєстроване в російському реєстрі і ходить під російським прапором.

Ayacucho і ще три супертанкера перебували на балансі сінгапурського спільного підприємства CV Shipping, що належав PDVSA і китайській держкомпанії PetroChina. Однак після того як США ввели санкції проти PDVSA, а міжнародні страховики відкликали покриття її суден, китайський партнер ініціював банкрутство сінгапурського СП. PetroChina забрала три танкера собі, Ayacucho – залишилось Венесуелі. PDVSA в березні 2020 року перевела танкер з юрисдикції Сінгапуру під прапор Венесуели.

У російському реєстрі вказано, що наразі власником судна є московська судноплавна компанія «Трансокеанія», створена на початку 2020 року. Джерело видання повідомляє, що  «Трансокеанія» зараз фактично не керує судном «Максим Горький».

«Керувати судном – це мати свій екіпаж на борту і капітана, віддавати накази і т.д. Теоретично, якщо танкер можна буде використовувати, ця компанія зможе ним керувати, а зараз практично це неможливо (через американські санкції)», – сказав він.

В якості власника судна в базі Equasis вказано Національний інститут водного господарства (INEA) Венесуели.

Нагадаємо: минулого місяця уряд США вперше конфіскував вантаж на борту суден, на які, імовірно, завантажили іранське паливо в порушення санкцій і які прямували до Венесуели.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS