Хмельницький продав 50% акцій у рекламній компанії «РТМ-Україна» власнику каналів M1 і M2

Тепер компанія належить Баграєву

Фото: ufuture.com

Компанія «UFuture» підприємця Василя Хмельницького продала свої 50% акцій національного оператора реклами «РТМ-Україна» його другому співвласнику – засновнику компанії «Таврійські ігри», ексдепутату Миколі Баграєву. Як повідомляє пресслужба «UFuture», вартість угоди не розголошується.

«Наше нинішнє рішення робить компанію «РТМ-Україна» стовідсотковим учасником великої медіагрупи, у якій зібрані компанії-лідери у своїх напрямках: «ТАВР медіа», М1, М2. Впевнені, «РТМ-Україна» посяде гідне місце у портфелі медіагрупи, що дозволить їй надавати повний цикл медійного супроводу та акумулювати синергію для створення висококонкурентної пропозиції на рекламному ринку», – говорить Микола Баграєв, засновник компанії «Таврійські Ігри»

«РТМ-Україна» – найбільший в Україні оператор зовнішньої реклами. База власних рекламних поверхонь, а також тих, що знаходяться в управлінні компанії й у спільних продажах, становить понад 12 000 на місяць.

До групи компаній «РТМ-Україна» входять агентство цифрової зовнішньої реклами «РТМ Діджитал», компанія RTM Digital Events, що надає послуги з оренди цифрових екранів і візуального діджитал-супроводу івентів, оператор магістральних арок «Аутдор Україна» і виробнича компанія «Техногруп».

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ «РТМ-Україна» на 22 вересня зазначені Руслан і Микола Баграєві. Останній також значиться кінцевим бенефіціаром.

Нагадаємо, Novus купує мережу супермакетів Billa

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS