Страхова компанія ARX і найбільший автомобільний медіаресурс InfoCar заявили про глобальне партнерство з метою зробити автострахування зрозумілим і доступним кожному. У тому числі з точки зору розробки та просування нових страхових продуктів і онлайн сервісів.
Найближчим часом InfoCar презентує рубрику «Що Потім» про огляди б/в автомобілів передплатників, які будуть застраховані на період тест-драйву повним КАСКО від ARX. Таким чином, власники авто не тільки будуть повністю впевнені в цілості й збереженні свого авто, а й допоможуть зацікавленим у моделях українців зробити правильний і свідомий вибір у майбутньому.
У передплатників InfoCar з'явиться можливість дізнаватися ще більше про модельний ряд автомобілів, їх особливості та як вони поводяться в абсолютно різних умовах: від міського режиму до оффроуд умов. А ініціатива «Інфокар-Бонус» дозволить передплатникам каналу економити при покупці та страхування нових автомобілів.
Нонна Рижа, маркетинг-директор страхової компанії ARX: «Це буде цікаво й ефективно! Адже зустрілися лідер страхового ринку і найбільший автомобільний медіаресурс України. Наші комунікації про можливості, які ми даємо нашим клієнтам завжди були послідовними, і партнерство з Infocar дозволить нам спільно зробити послуги автострахування більш доступними, комфортними. Адже головне, щоб не сталося – ARX з тобою!»
Павло Кащук, засновник компанії InfoCar: «При запуску наших нових великих проєктів ми б не обійшлися без партнера у сфері автострахування. Чому ми вибрали ARX? Головні аргументи – бездоганний імідж серед клієнтів і наших передплатників в тому числі протягом багатьох років, а також – готовність експериментувати разом, інвестувати не тільки «в прибуток», але і в розвиток ринку в цілому».
Інформація про компанію ARX: