Авіакомпанія Singapore Airlines оголосила, що відмовляється від планів польотів без пункту призначення – які повинні були злітати і приземлятися в сінгапурському аеропорту Чангі – на користь низки наземних заходів.
Як повідомляє CNBC, Singapore Airlines представила три види діяльності, які повторюють елементи польоту, але при цьому ніхто нікуди не летить.
Так, 24 і 25 жовтня авіакомпанія дозволить клієнтам обідати у двоповерховому «суперджамбо-ресторані» A380. Клієнти можуть їсти страви Singapore Airlines під час перегляду фільмів в бортовій розважальній системі літака.
Вартість бронювання складає $37 в економ-класі, в $220 бізнес-класі й $440 в приватному люксі. Ті, хто приїде в традиційному одязі, такий як «саронг кебая, Чонсі, сарі, сорочка з батика або навіть кілт», отримують особливий подарунок, повідомляється на сайті компанії.
Singapore Airlines також організовує тури в Навчальний центр SIA з додатковими тренуваннями на тренажерах, заходами для молодших бортпровідників для дітей та іншими. Тури проходитимуть 21, 22, 28 і 29 листопада.
Третя послуга не вимагає від клієнтів навіть виходу з дому. З 5 жовтня нова ініціатива під назвою SIA Home дозволить жителям Сінгапуру отримувати першокласні продукти та продукти бізнес-класу з доставленням прямо додому.
Додатково можна замовити предмети розкоші, які пасажири можуть отримати під час польоту, наприклад шампанське Dom Perignon, посуд Wedgwood і Narumi, а також спальні костюми Lalique. Замовлення супроводжуватимуться музичними плейлістами, які відтворюватимуть атмосферу польоту Singapore Airlines.
Є навіть можливість замовити приватного шеф-кухаря, який буде розігрівати та подавати страви клієнтам.
Авіакомпанія пояснила, що відмовилась від так званих «польотів в нікуди» після проведення «дослідження ринку і всебічного аналізу», в якому враховувалися екологічні наслідки, фінансова життєздатність та відгуки широкої громадськості.
Нагадаємо: на початку вересня стало відомо про плани Singapore Airlines запустити так звані польоти в нікуди – поїздки, які починаються і закінчуються в одному і тому ж аеропорту, намагаючись стимулювати наземний пасажирський бізнес.