Компанія Facebook заявила, що не прагне до появи у користувачів соціальної мережі залежності і не вважає їх «продуктом». Так вона відповіла на критику, озвучену в документальному фільмі «Соціальна дилема» від Netflix.
Після виходу фільму багато користувачів соцмереж стали повідомляти про плани видалити свої акаунти, в першу чергу в Facebook і Instagram, відзначав в середині вересня CNBC.
Фільм присвячений мінусам таких платформ і створений на основі інтерв'ю з людьми, які раніше працювали в технологічних гігантах.
Британська газета The Independent назвала «Соціальну дилему» «найважливішим документальним фільмом нашого часу» і підкреслила, що фільм дозволяє людям з Кремнієвої долини пояснити, чому вони, можливо, «мимоволі поклали початок знищенню суспільства».
Facebook в свою чергу заявив, що автори фільму подають «спотворений погляд» на те, як працюють соціальні мережі, щоб створити «зручного цапа-відбувайла», нібито винного в «комплексних суспільних проблемах». Крім того, компанія заявила наступне:
Facebook створює продукти не для того, щоб вони викликали звикання. У 2018 році компанія змінила роботу своєї стрічки новин, щоб віддавати пріоритет «значимій соціальній взаємодії», а не вірусним відео. Це призвело до зменшення часу, який користувачі проводили в мережі, стверджує Facebook;
«Ви не продукт. Ми не ділимося інформацією, яка вас особисто ідентифікує, якщо ви не даєте нам дозвіл. Ми нікому не продаємо вашу інформацію», – підкреслила компанія;
«Алгоритм Facebook не є божевільним. Він робить платформу актуальною і корисною». Алгоритм використовує сама Netflix, коли визначає, кому варто подивитися «Соціальну дилему», зазначила компанія;
Facebook намагається зменшити обсяг контенту, потенційно здатного розділити суспільство;
Facebook визнає, що «зробила помилки» під час виборів президента США в 2016 році, і тепер створила «одну з найдосконаліших систем» для боротьби з втручанням у голосування.
Технологічні гіганти стикаються з усе більш пильною увагою з боку регуляторів і користувачів, підкреслює CNBC. Рух «Видали Facebook» існує вже кілька років, і деякі ЗМІ навіть опублікували інструкції, як позбутися своєї сторінки в соцмережі, зазначає канал.
Нагадаємо, керівники Facebook, Google і Twitter свідчитимуть перед Конгресом цього місяця.
За матеріалами Forbes