Пізно ввечері в понеділок розважальний конгломерат Disney оголосив про реструктуризацію свого бізнесу, щоб зробити Disney + та інші його споживчі платформи пріоритетом для компанії. Як повідомляє Bloomberg, згідно з оновленою структурою, три відділу контенту – студії, загальні розваги та спорт – тепер повинні будуть створювати програми для сервісів потокового відео Disney, яким приділятимуться «основна увага».
Агентство зазначає, що це суттєвий перехід від традиційного виробництва фільмів і телебачення. Disney також створила новий підрозділ, який нестиме одноосібну відповідальність за управління своїм прибутком від контенту, що створюється в компанії.
Після оголошення новини акції компанії прискорилися вгору і подорожчали на постбіржовій сесії на понад 5%.
Станом на серпень Disney, чиї доходи від парків розваг різко впали через пандемію, має 100 млн передплатників на свої потокові пропозиції. Більше половини з них від Disney +, який знаходиться на ринку майже рік.
«Я б не назвав це реакцією на COVID-19, – пояснив гендиректор Боб Чапек про реструктуризацію компанії. – Я б сказав, що коронавірус прискорив темпи, з якими ми здійснили цей перехід, але сам перехід все одно відбувся б без пандемії».
Він також зазначив, що ці кроки є визнанням того, як споживачі змінюють свої звички, надаючи перевагу потоковим платформам кінотеатрам і традиційним телевізійним і кабельним каналам.
«На ринку відбуваються серйозні зміни, і ви можете або керувати цими тенденціями, або слідувати за ними, і ми вирішили керувати ними», – сказав Чапек.
Агентство наголошує, що пандемія COVID-19 продовжує душити індустрію розваг, і Disney особливо сильно постраждав. Його тематичний парк «Діснейленд» в Південній Каліфорнії все ще закритий, а відвідуваність заново відкритих парків не повернулася до норми. Багато кінотеатрів по всій країні закриті або мають обмежену місткість.
Нагадаємо: наприкінці вересня Disney прийняла рішення про скорочення 28 000 своїх співробітників через пандемію коронавірусу.