Стартап True Gum з Копенгагена завершив раунд фінансування в розмірі 1 млн євро ($1,2 млн), який буде направлений на подальшу розробку жувальної гумки на рослинній основі, що не містить пластику і поширення продукту на міжнародних ринках. Як повідомляє GreenQueen, флагманський продукт True Gum є повністю біорозкладним і не містить цукру.
Стартап буде використовувати вливання капіталу для прискорення розробки продукту і розширення свого маркетингу та поширення на міжнародному рівні, починаючи з Німеччини.
З моменту свого створення у 2017 році данський стартап випустив різноманітні жувальні гумки на 100% рослинній основі, біорозкладні, веганські та такі що не містять пластика з унікальними смаками, такими як м'ята і матча, лакриця й евкаліпт, малина і ваніль. На відміну від звичайних жувальних гумок, що містять пластик, лінійка продуктів True Gum складається з соку, натуральних ароматизаторів, камеді акації й підсолоджуються стевією і ксилітом.
«Попит на нашу жувальну гумку без пластику зростає з кожним днем, оскільки споживачі продовжують переходити на більш екологічно безпечні харчові продукти, – пояснив Мортен Ебдруп, генеральний директор і співзасновник True Gum. – Ми хочемо зробити нашу жувальну гумку широко доступною, щоб здійснити позитивний вплив на наш клімат, і в Oyster Bay ми знайшли для цього відмінного партнера. Ми сподіваємося, що об'єднання їх місцевого досвіду з нашим продуктом і брендом дозволить нам добитися ще більших змін ».
Забігаючи вперед, компанія поділилася, що також подумує про перехід в суміжні категорії продуктів, щоб випустити на ринок більше екологічно чистих продуктів без пластику.