Zalando, що працює у сфері е-комерції оголосила про придбання стартапу зі сканування тіла, щоб вирішити найважливіше питання для людей, які купують одяг в Інтернеті – як дізнатися, чи підійде їм модель та розмір.
Як повідомляє Reuters, Zalando купує Fision, розробника програмного забезпечення з Цюріха, чий додаток для сканування тіла включає в себе віртуальну пробну версію, яка допомагає покупцям легше вирішити, чи підійде їм розмір одягу.
Угода, умови якої не розголошуються, дозволить скоротити обсяги одягу, який відправляється покупцям і в кінцевому підсумку їм не підходить. Це буде означати, що в компанію повертатиметься менше покупок.
Технічний директор Zalando Стейсі Карр зазначила, що все це може допомогти людям дати зворотний зв'язок, підвищити лояльність споживачів і, в кінцевому підсумку, скоротити відходи.