Сервіси Facebook та Instagram видалили 120 000 постів, розміщених з метою ускладнити проведення президентських виборів у США в листопаді 2020 року, заявив віце-президент з економічної політики та комунікацій компанії Нік Клегг, передає Інтерфакс.
«35 000 співробітників піклуються про безпеку наших платформ і вносять вклад у організацію виборів», – сказав він.
Також він розповів, що Facebook та Instagram з метою забезпечення безпеки виборів не дали опублікувати 2,2 млн рекламних оголошень. Також сервіси розмістили 150 млн попереджень щодо постів із дезінформацією.
«Ми встановили партнерства з 70-ма ЗМІ, в тому числі п'ятьма у Франції, для перевірки інформації», – зазначив він.
Клегг додав, що Facebook задіяв «штучний інтелект» для видалення «мільярдів постів і фейкових акаунтів ще до того, як про них повідомлять користувачі», і що Facebook продовжує збирати дані про джерела фінансування та походження розміщених на його платформах рекламних оголошень та інформації.
Компанія Facebook стверджує, що докладає максимальних зусиль з метою уникнути ситуації, подібної до тієї, що виникла на президентських виборах в США в 2016 році, коли її сервіси використовувалися для інформаційних вкидів і маніпуляцій.
Нагадаємо, Facebook видалила три мережі акаунтів, які поширювали дезінформацію про Україну, Білорусь та США.