Boeing розглядає можливість створення нового пасажирського літака – WSJ

Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових літаків, проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX

фото Boeing

Американський авіабудівний концерн Boeing Co. обговорює з клієнтами створення нового пасажирського літака, пише The Wall Street Journal з посиланням на інформовані джерела в компанії, передає Інтерфакс.

За інформацією газети, йдеться про вузькофюзеляжний літак на 200-250 пасажирів. Таким чином, авіалайнер за своїми характеристиками буде розташовуватися між найбільшою моделлю Boeing 737 MAX і широкофюзеляжним 787 Dreamliner. Обговорення знаходяться на ранній стадії.

Boeing не пропонував нових моделей пасажирських літаків з 2004 року, коли був представлений Dreamliner, поставки якого почалися в 2011 році. Boeing давно розглядав можливість випуску нового літака, однак у 2011 році вирішив за краще створити нову модель лайнера 737 – 737 MAX.

Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових середньорозмірних літаків (New Midsize Airplane, NMA), проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX.

Заборона на польоти 737 MAX в березні 2019 року призвела до відставання Boeing від Airbus на ринку вузькофюзеляжних пасажирських літаків. Європейський Airbus домігся успіху завдяки випуску більших моделей A320neo, включаючи A321 LR і XLR зі збільшеною дальністю польоту. Airbus отримала понад 3000 замовлень на ці літаки.

Випуск нової моделі пасажирського літака може дозволити Boeing конкурувати з A321, відзначає WSJ.

Обговорення нового літака відбувається на тлі кризи в авіації, викликаної пандемією коронавірусу. Багато аналітиків очікують, що попит на перевезення за маршрутами малої протяжності відновиться швидше, ніж на дальні рейси. У зв'язку з цим новий вузькофюзеляжний лайнер Boeing може бути більш виграшним варіантом порівняно з NMA.

Створення нового літака не є пріоритетом Boeing в умовах проблем з 737 MAX і пандемії. Як тільки почнуться польоти 737 MAX, виробник зможе відновити поставки клієнтам і забезпечити необхідний приплив коштів. В останні місяці компанія скорочувала виробництво і штат на тлі скасування замовлень.

Нагадаємо, тиждень тому глава Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) Патрік Кай заявив, що зміни, внесені в програмне забезпечення і устаткування 737 MAX, зробило авіалайнери досить безпечними, щоб вони могли відновити польоти в повітряному просторі Європи ще до кінця 2020 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS