Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував семи виробникам антисептиків не вводити споживачів в оману шляхом розміщення недостовірної інформації на етикетках своєї продукції. Про це повідомляється на сайті АМКУ.
«Деякі виробники [антисептиків] вдаються до недобросовісної конкуренції, перебільшуючи властивості продукції або приписуючи їй властивості, які не підтверджені відповідно до чинного законодавства. АМКУ рекомендував виробникам антисептиків не вводити в оману споживачів», – сказано в повідомленні.
Так, прикладами поширення не підтвердженою належним чином інформації, яка може вводити споживачів в оману, є:
«Звичайно, можна посперечатися, що навіть одна знищена бактерія становить «до 100%». Однак поширення цієї або іншої наведеної в прикладах інформації надає неправомірну перевагу в конкуренції таким антисептичним засобам в порівнянні з аналогічними за складом конкурентами і може вводити споживачів в оману», – сказано в повідомленні.
АМКУ рекомендував семи виробникам антисептиків:
Про результати розгляду рекомендацій суб'єкти господарювання повинні повідомити Антимонопольний комітет України в 10-денний строк з дня їх отримання.
Як повідомлялося, ще в квітні АМКУ попередив виробників від поширення неправдивої, неповної або неточної інформації про антисептичні або дезінфекційні властивості спреїв, розчинів, гелів, серветок та інших засобів, а також про їхню здатність знищувати віруси, в тому числі і COVID-19, з метою залучення споживачів.