Продажі автомобілів відновлюються після значного спаду через пандемію, і автомобільній індустрії не потрібні подальші заходи підтримки. Таку думку висловив в інтерв'ю Financial Times глава Volkswagen Group Херберт Дісс, передає Коммерсант.
«Якщо не буде другого локдауна або подальшого економічного спаду, я вважаю, що немає необхідності в новому стимулюванні покупок», – заявив Херберт Дісс, який з початку пандемії активно виступав за субсидування автомобільної індустрії.
В умовах пандемії влада Німеччини не стала вдаватися до масштабної програми підтримки автомобільної індустрії, як це було після фінансової кризи 2008 року, коли були виділені 5 млрд євро на стимулювання продажів нових автомобілів. У нинішньому році уряд країни пішов тільки на зниження ПДВ і підвищив субсидії на купівлю нових електромобілів.
При цьому хоча автомобільний ринок ЄС з початку поточного року скоротився майже на 30%, у вересні продажі VW в Західній Європі виявилися кращими, ніж очікувалося, – вони виросли більш ніж на 10%, компанія продала понад 300 000 автомобілів в цьому регіоні.
На найбільшому для компанії ринку – в Китаї – вересневі продажі виявилися вищими за минулорічні на 1%. З огляду на ці показники, німецька компанія очікує, що за підсумками 2020 року вийде в прибуток.
Аналогічну думку про відсутність необхідності стимулювання індустрії висловив і глава Daimler Ола Калленіус. Чистий прибуток Daimler в третьому кварталі виріс майже на 20% і склав 2,2 млрд євро, а продажі Mercedes-Benz в Китаї за цей же період піднялися на 23%. Ці показники, на думку Калленіуса, «майже неймовірні».