Індійський онлайн-стартап BigBasket веде переговори про продаж контрольного пакета акцій конгломерату Tata Group за $1 млрд. Про це повідомляє Reuters з посиланням на публікацію в Economic Times.
Група з Мумбаї, заснована в 1868 році, планує запустити «супердодаток», щоб зв'язати весь свій бізнес в сфері споживчих товарів, щоб більш успішно конкурувати з Amazon і Reliance Industries, які вже зробили великі ставки на процвітаючий інтернет-ринок Індії.
Зі свого боку BigBasket конкурує з Flipkart і сервісом Amazon Fresh, оскільки все більше і більше споживачів залишаються вдома і вважають за краще робити покупки в Інтернеті, поки триває пандемія COVID-19.
Китайський гігант онлайн-торгівлі Alibaba, якому належить близько 26% акцій BigBasket, як очікується, продасть всю свою частку в компанії, повідомляє Economic Times.