Глобальна аналітична компанія Nielsen Holdings повідомила, що продає підрозділ Nielsen Global Connect, який займається дослідженням споживчої поведінки для сфери роздрібної торгівлі, за $2,7 млрд фонду прямих інвестицій Advent International і екс-главі TransUnion Джеймсу Пеку, передає Інтерфакс.
Виручені кошти Nielsen направить на скорочення боргу. В результаті компанія розраховує знайти додаткову фінансову гнучкість для реалізації стратегії розвитку і розширення її ролі на глобальному медіаринку.
В результаті компанія сфокусується на даних та аналітиці для медіа та рекламної галузі, передає агентство.
У lll кварталі 2020 року Nielsen отримала чистий прибуток у розмірі $7 млн, або $0,02 на акцію, у порівнянні зі збитками в $472 млн, або $1,33 на акцію, за аналогічний період роком раніше, який включав в себе разові списання в розмірі $1 млрд.
Прибуток без урахування разових факторів склав $0,43 на акцію при середньому прогнозі експертів, опитаних FactSet, на рівні $0,39 на акцію.
Квартальна виручка компанії зменшилася до $1,56 млрд з $1,62 млрд роком раніше, але також перевершила консенсус-прогноз ринку на рівні $1,52 млрд.
Nielsen дещо покращила прогноз скоригованого прибутку на весь поточний рік, піднявши нижню межу прогнозного діапазону. Компанія очікує, що її прибуток в розрахунку на акцію в цьому році складе $1,54-1,62, тоді як раніше прогнозувалося $1,5-1,62.
Акції Nielsen підскочили в ціні на 8% в ході попередніх торгів у понеділок. Їх вартість впала на 33% з початку поточного року.