Китайський інтернет-гігант Alibaba повідомив, що обсяг замовлень на його онлайн-платформах в період розпродажів, приурочений до Дня холостяків, до ранку середи досяг позначки в $56,3 млрд і продовжує зростати, передає Reuters.
Продажі понад 340 компаній, включаючи Apple Inc, L'Oreal SA і Huawei Technologies, перевищили 100 млн юанів, а 13 фірм – подолали показник в 1 млрд юанів.
В цьому році у розпродажі беруть участь понад 2 млн товарів – це вдвічі більше, ніж роком раніше.
День холостяків вперше пройшов у 2009 році і відтоді став найбільшою подією в сфері інтернет-торгівлі в світі: продажі в цей день перевищують продажі в «Чорну п'ятницю» і «кіберпонеділок» у США. Це «свято» відзначається 11 листопада і отримало свою назву через чотири одиниці в цій даті.
Цього року розпродажі почалися раніше, ніж звичайно, вже 1 листопада, і Alibaba розкриває загальний показник за всі 11 днів. У минулому році валова виручка всіх продавців майданчиків Alibaba склала рекордні $38,4 млрд.
Сильні продажі в День холостяків можуть стати обнадійливою новиною у важкий для компанії період. Минулого тижня Alibaba Group Holding втратила приблизно 10% ринкової капіталізації після скасування лістингу фінтех-підрозділу Ant Group.
Нагадаємо, скасування IPO китайської Ant може знизити вартість компанії на $140 млрд.