Німецький медіа-гігант Bertelsmann хоче купити видавничий дім Simon & Schuster за $2 млрд

Угода, якщо відбудеться, створить книговидавничого гіганта, який відповідатиме за близько третину всіх книг, що продаються в США

фото www.flickr.com/photos/21022123@N04/15657154472

Американський багатонаціональний медіаконгломерат ViacomCBS близький до укладення угоди з продажу свого видавничого дому Simon & Schuster німецькому медіагіганту Bertelsmann за більш ніж $2 млрд.

Як повідомляє Wall Street Journal, угода може створити книговидавничого гіганта, який відповідатиме за близько третини всіх книг, що продаються в США.

Угода об’єднає видавців деяких з найбільш продаваних у світі авторів, в тому числі Стівена Кінга, Дена Брауна і Джона Грішема, під один «корпоративний дах»

Наразі найбільшим книжковим видавництвом в Сполучених Штатах є Penguin Random House, що належить Bertelsmann. Simon & Schuster займає третє місце після HarperCollins Publishers від News Corp.

Джерела повідомили, що компанії ще не прийшли до остаточної домовленості, і угода може зірватися.

У придбанні Simon & Schuster, за словами джерел, зацікавлена також HarperCollins Publishers.

Юристи з антимонопольного законодавства переконані, що потенційна угода приверне увагу Міністерства юстиції США.

У цьому році продажі книг були високими, частково тому, що пандемія обмежила можливість вибрати розваг, такі як відвідування кінотеатрів і тематичних парків, а також через високий інтерес до політичних мемуарів та освітніх матеріалів. За даними NPD BookScan, за дев'ять місяців до 3 жовтня продажі друкованих книг зросли на 6,4% в порівнянні з минулим роком.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS