Хоча електрична вантажівка Tesla Semi вже готова до серійного виробництва, про неї відомо дуже мало. У новому інтерв'ю Ілон Маск розповів, скільки кілометрів зможе долати фура з вантажем завдяки прогресу в розробці батарей, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
Влітку глава компанії Ілон Маск звернувся до співробітників Tesla в листі, в якому оголосив про близький початок серійного виробництва Semi. Батареї та силові установки до фури будуть виготовляти на фабриці в Неваді, а всю іншу роботу візьмуть на себе інші фабрики.
Раніше в Tesla вказували, що серійна версія тягача з вантажопідйомністю 36 тонн буде випускатися в двох варіантах – з запасом ходу 480 і 800 км за ціною $150 000 і $180 000 відповідно.
Однак потім Маск заявив, що під час випробувань його інженери знайшли можливість збільшити запас ходу, і він буде ближче до 970 км. Тепер, як повідомляє, керівник Tesla повідомив додаткові подробиці про можливості Semi.
«Добитися запасу ходу для фури в, скажімо, 500 км, відносно просто, тривіально, якщо чесно, і це якщо ми говоримо про вантажівку, яка тягне на собі 40 тонн, – заявив Маск. – Якщо потрібно, то для далеких перевезень можна легко підвищити дальність до, як ми думаємо, 800 км. Також ми бачимо спосіб, як з часом добитися 1000 км для важкої вантажівки».
Також Маск підтвердив, що Tesla Semi буде укомплектована новою батареєю з щільністю енергії «близько 300 В*год\кг», про яку компанія розповідала на вересневому заході «День батарей».
Минулої зими електрофуру Tesla Semi було помічено на кордоні з Канадою, коли вона прямувала на Аляску для зимових випробувань.
Нагадаємо, Tesla отримала замовлення на електровантажівки Semi, сума якого може досягти $100 млн.