Медіакомпанія Discovery анонсувала запуск власного стрімінгового сервісу Discovery + в США з 4 січня 2021 року.
Як повідомляє TechCrunch, хоча Discovery не має такого ж визнання, як скажімо Disney зі своїм Disney +, вона позиціонує Discovery + як «потоковий сервіс для кращих реальних розваг у світі» з 55 000 епізодів на момент запуску, взятими з мереж Discovery, таких як HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel і Animal Planet. Компанія також уклала угоду з A&E Networks про розміщення контенту від A&E, The History Channel і Lifetime.
У той час як великий запуск в США відбудеться не раніше січня, Discovery + фактично був запущений у Великобританії і Ірландії в рамках угоди зі Sky в минулому місяці. Компанія планує запустити свій сервіс на 21 ринку у 2021 році.
У США Discovery + коштуватиме $4,99 на місяць ($6,99 долара на місяць без реклами).