Модний дім Gucci відкриє два флагманських магазинів на люксовій онлайн-платформі для шопінгу Tmall Luxury Pavilion китайської компанії Alibaba. Як повідомляє Reuters, це рішення підкреслює важливість китайського ринку для елітних брендів, які прагнуть зупинити падіння виручки на тлі пандемії COVID-19.
Перший флагманський магазин Gucci з продажу модних колекцій і виробів зі шкіри відкриється 21 грудня, говориться в спільній заяві двох компаній. Другий магазин косметики відкриється в лютому 2021 року, ним їм буде керувати партнер Gucci – компанія Coty.
В Китаї споживачі здійснюють більше покупок за допомогою додатків для мобільних телефонів, ніж в США чи Європі. Цього року саме КНР стала одним з нечисленних «світлих плям» для ринку люксу, де продажі різко виросли після того, як навесні почали послаблюватися заходи ізоляції. Китай виявився єдиним регіоном в світі, де попит на люксові товари у 2020 році не впав.
Gucci має власний китайський вебсайт gucci.cn і присутній на всіх основних китайських платформах соціальних мереж, включаючи Weibo і WeChat.
Alibaba повідомляє, що клієнтська база Tmall Luxury Pavilion становить 750 млн осіб.