Із квітня 2022 року Великобританія заборонить рекламні акції формату «купи один, отримай другий безкоштовно» для продуктів з високим вмістом жиру, цукру і солі. Також введуть заборону на безкоштовне доливання солодких безалкогольних напоїв у ресторанах, повідомляє Telegraph, на який посилається TJournal.
В уряді заявили, що ожиріння – одна з найсерйозніших проблем охорони здоров'я Великобританії. Майже дві третини дорослого населення країни має надлишкову вагу, а кожна третя дитина, що закінчує початкову школу, страждає на ожиріння.
Нові правила також визначать, де саме можуть розміщуватися рекламні акції шкідливих продуктів. Їх заборонять на касах і входах у магазини. «Створення середовища, яка допомагає кожному більш регулярно їсти здорову їжу, має вирішальне значення для покращення здоров'я нації», – заявила міністр охорони здоров'я Джо Черчилль.
У департаменті охорони здоров'я відзначили, що хоча такі акції допомагають людям економити, вони також сприяють зайвому споживанню. Британці купують на 20% більше джанк-фуду, ніж їм дійсно треба. При цьому обмеження на рекламні акції будуть застосовувати тільки до компаній, в яких працює більше 50 чоловік, і до закладів площею понад 186 кв.м.
Дослідження показують, що надмірна вага збільшує ризик серйозного захворювання або смерті від COVID-19. Про це говорив прем'єр-міністр Борис Джонсон, який після госпіталізації з цією хворобою публічно заявив про те, що йому треба схуднути.
Нагадаємо, данська фармкомпанія вважає, що препарати проти діабету і ожиріння можуть лікувати COVID-19.