Tesla змінить зовнішній вигляд своїх авто спеціально для китайських покупців

У електромобілів компанії буде «китайське обличчя»

фото Shutterstock

Tesla веде пошук директора з дизайну, дизайнерів і моделістів в Китаї для розробки електромобілів, орієнтованих на смаки китайських споживачів, пише Investing.com з посиланням на Reuters.

За словами трьох джерел, ось уже 4 місяці, як менеджери з персоналу Tesla шукають кандидатів, що «належать відразу двом культурам» і мають 20 і більше років досвіду в цій сфері, а також добре знайомі зі смаковими уподобаннями китайських покупців.

Підвищена увага до Китаю цілком зрозуміла: ця країна є другим найбільшим у світі ринком збуту для Tesla після США, а також найбільшим у світі ринком автомобілів і електромобілів.

Сам Ілон Маск, гендиректор Tesla, відверто заявив китайським ЗМІ з приводу планів відкриття в Китаї дизайн-студії.

Відомо, що пошуки талантів у Китаї Tesla почала ще у вересні, а в грудні, коли деякі рекрутери використовували LinkedIn та інші засоби для пошуку кандидатів, спостерігався справжній сплеск.

Команда розробників має продумати дизайн автомобіля і його остаточну форму на основі цифрових тривимірних даних. Після цього дані можуть бути передані автомобільним інженерам Tesla в Північній Каліфорнії. Ймовірно, Tesla буде проводити дослідження смаків китайських споживачів там же – в Китаї, а самі електромобілі будуть вироблятися на заводі Tesla зі збірки в Шанхаї.

Відомо, що китайські споживачі купили близько 145 000 автомобілів Tesla в минулому році, а це приблизно третина від загального обсягу її продажів в світі, за даними компанії LMC.

Одна з моделей, яка буде розроблена «спеціально для Китаю», це недорогий електромобіль вартістю $25 000, про який Ілон Маск згадав на заході Battery Day в вересні минулого року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS