Американський виробник електрокарів Tesla вирішив відійти від стратегії продажів через інтернет та на третину розширити кількість демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі. Як повідомляє Automotive News, компанія пішла на цей крок, готуючись до запуску свого нового компактного кросовера Model Y.
Це рішення автовиробника є свого роду розворотом від його стратегії у 2019 році повного переходу на онлайн-продажі. Вказана стратегія була викликана ідеєю Tesla тимчасово скоротити витрати при реалізації своєї моделі 3 за ціною $35 000.
Компанія повідомила, що у 2020 році Tesla відкрила 40 нових торгових точок на Старому континенті, в результаті чого їх загальна кількість досягла 161. Більшість торгових точок пропонують як продажі, так і обслуговування.
Концерн підтвердив свою обіцянку розпочати виробництво своєї Model Y на заводі під Берліном в липні цього року.
Нагадаємо: Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) вимагає від Tesla відкликати 158 000 авто через несправність сенсорних дисплеїв.