За даними урядового агентства China Internet Network Information Center (CNNIC), станом на кінець 2020 року в Китаї нараховувалось 989 мільйонів користувачів інтернету. Як повідомляє CNBC, це на 85,4 млн більше, ніж у березні, відразу після найстрашнішого спалаху коронавірусу в Китаї, який змусив сотні мільйонів китайців проводити більшість свого часу вдома.
Якщо судити за масштабами Китай має перевагу над 639 мільйонами інтернет-користувачів Індії на 350 млн, що більше, ніж все населення США.
У звіті говориться, що частка інтернет-користувачів з щомісячним доходом не менше 5001 юань ($774) зросла до 29,3% в грудні в порівнянні з 27,6% в березні.
Число людей, які працюють віддалено, збільшилася на 147 млн з червня до 346 млн станом на грудень – це близько третини інтернет-користувачів країни.
Результати звіту вказали на те, що більше людей надають перевагу перегляду коротких відео, ніж здійсненню покупок в інтернеті. 94% всіх китайських інтернет-користувачів дивилися онлайн-відео, що набагато більше, ніж 79%, які робили покупки в інтернеті.
Кількість користувачів е-комерції Livestreaming також збільшилася на 123 млн з березня до 388 млн в грудні. У звіті говориться, що близько двох третин цих користувачів зробили покупку під час перегляду прямої трансляції.
Хоча під час спалаху COVID-19 навчання і консультації з питань здоров'я в режимі онлайн значно зросли, до грудня їх використання знизилося. Кількість користувачів онлайн-освіти склало 342 млн, що на 81,25 млн менше, ніж у березні – 423 млн.Число користувачів медичних онлайн-послуг впало до 215 млн в порівнянні з 276 млн в червні. Дані за березень відсутні.