«Нова пошта» інвестувала близько 14 млн євро в будівництво та обладнання для оснащення другої черги на Київському інноваційному терміналі (КІТ), що дозволило обробляти 50 000 посилок за годину. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Її будівництво тривало 10 місяців, тестування розпочалося у грудні минулого року, а запрацювала вона в січні 2021 року.
«Обсяги посилок зростають з року в рік, і автоматизація процесів необхідна, щоб швидко та якісно обробити таку кількість відправлень. Тому ми інвестуємо в інноваційні термінали, оснащені високотехнологічними сортувальними лініями. Ефективність їхньої роботи напряму залежить від пакування: запаковані у коробку відправлення сортуються за лічені секунди, оскільки сканери, що встановлені на сортувальних стрічках, здатні зчитувати маркування з усіх 6 сторін коробки. Вони автоматично зважують посилку та визначають географічний напрямок, за яким вона повинна бути відправлена», – говорить Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.
Зазначається, що друга черга КІТ оснащена обладнанням нідерландської компанії Vanderlande.
КІТ – найбільший автоматизований термінал «Нової пошти». За 2020 рік тут оброблено 124 млн посилок, що майже на третину більше, ніж за попередній рік. Перша черга Київського інноваційного терміналу була запущена у 2018 році.
Як повідомлялося у січні 2020 року, компанія планує побудувати чотири великі інноваційні центри у місті Бровари, у Дніпрі, в Одесі та Харкові з автоматизованою сортувальною системою.