Німецький автопром закликав політиків якомога швидше прийняти постанову, яка могла б послужити міжнародним планом щодо запровадження автономних таксі і автобусів.
Як повідомляє Automotive News Europe, 10 лютого офіс канцлера Ангели Меркель представив законопроект, який дозволить транспортним засобам четвертого рівня автономності пересуватися по дорогах загального користування в певних районах вже в наступному році.
«Ми хочемо, щоб автономні автомобілі і автобуси доставляли пасажирів до місця призначення, а потім самостійно паркувалися в гаражі», – сказав міністр транспорту Німеччини Андреас Шойер.
Німецька асоціація автомобільної промисловості (VDA), яка представляє інтереси місцевих виробників і постачальників, заявила, що прийняття закону допоможе підприємствам отримати перевагу в міжнародній конкуренції з розробки високоавтоматизованих автомобілів.
Хоча у таких автовиробників, як Volkswagen і Daimler, ще немає автомобілів, готових до серійного виробництва, компанії сподіваються, що сприятливе нормативно-правове середовище допоможе їм розробляти і вводити в експлуатацію автоматизовані авто.
«Знання і досвід, які можуть бути отримані в Німеччині в ході цього процесу, можуть служити основою для європейської правової бази і в якості міжнародного регулювання», – йдеться в заяві VDA.
Видання зазначає, що поки що жоден з великих німецьких виробників автомобілів не планує найближчим часом виводити на вулиці автономні автомобілі.
Нагадаємо: на початку 2020 року влада Каліфорнії дозволила компанії Nuro проводити випробування повністю автономних транспортних засобів для доставки товарів, а наприкінці року компанія отримала перший в цьому штаті дозвіл на комерційну експлуатацію безпілотних автомобілів.