Завдяки цифровим технологіям «Дарниця» скоротить термін виходу нових лікарських засобів

Компанія інвестувала у проєкти з цифрової трансформації близько 100 млн гривень

фото: darnitsa.ua

До кінця 2021 року «Дарниця» планує випустити понад 25 нових фармацевтичних брендів, які загалом налічують 50 товарних позицій. Завдяки переходу компанії на цифрові технології кожен четвертий з цих продуктів з’явиться на аптечних полицях на 2 місяці раніше запланованого графіку. Про це повідомляється на сайті компанії.

Своєчасні інвестиції в обсязі близько 100 мільйонів гривень і ранній старт проєктів з цифрової трансформації позитивно вплинули на ефективність процесу реєстрації та внесення змін до досьє лікарських засобів та мінімізували ризики, спричинені карантинними обмеженнями. У 2020 році «Дарниця» щодва тижні отримувала нову реєстрацію ліків і щотижня здійснювала перереєстрацію власних продуктів в Україні.

Олександр Торгун, директор з регуляторних питань: «Досягти зростання ефективності в регуляторній сфері ми змогли завдяки орієнтованості на передовий світовий досвід, постійному пошуку та впровадженні найпрогресивніших ідей. Пріоритетом «Дарниці» є пацієнт і ми робимо все, щоб забезпечувати максимальний рівень якості і безпеки наших продуктів».

«Дарниця» першою серед фармкомпаній в Україні почала досліджувати вплив цифрових технологій на прискорення виходу нових продуктів і збільшення доступності лікарських засобів. За словами Олександра Торгуна, «Дарниця» вже використовує повністю цифрове досьє, перейшла на електронний моніторинг застосування лікарських засобів і розпочала використання електронних майстер-файлів (eTMF) в процесі клінічних досліджень.

Завдяки цифровим технологіям «Дарниця» скоротить термін виходу нових лікарських засобів

«Цифрові інновації стабілізують роботу регуляторної служби і зменшують вплив факторів ризику, викликаних локдауном. У 2020 році ми здійснили 24 реєстрації нових лікарських засобів, 55 препаратів були перереєстровні, внесено 350 змін до реєстраційних посвідчень. Ми отримали затвердження 90 процедур в 16-ти країнах світу, що також є результатом цифрової взаємодії і дозволяє компанії фокусно розширювати присутність на зовнішніх ринках», – повідомив директор департаменту з регуляторних питань «Дарниці».

Завдяки цифровим технологіям «Дарниця» скоротить термін виходу нових лікарських засобів

В компанії підкреслюють, що завдяки трансформації регуляторного департаменту і новим цифровим платформам змогли завершити клінічні дослідження в надскладних умовах і прискорити процес виходу 10-ти нових продуктів.

«Тепер нові препарати з’являються на аптечних полицях раніше і часто є більш доступною альтернативою для українців, аніж лікарські засоби іноземного виробництва», – зазначає Олександр Торгун.

Про «Дарницю»:

Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології і болю.

Бенефіціари компанії – родина Загорій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS